Tandy TRS‑80 Pocket Computer

De Tandy Pocket Computer of TRS-80 Pocket Computer is een van een reeks kleine zakcomputers uit de jaren 80 - programmeerbare computerapparaten ter grootte van een rekenmachine - die door Tandy Corporation worden verkocht onder de merken "Tandy" of "Radio Shack TRS-80".

Tandy TRS‑80 Pocket Computer

Hoewel genoemd naar de TRS-80-reeks computers, waren ze er niet compatibel mee en gebruikten ze de Z-80 CPU niet. Computers in de lijn waren eigenlijk rebadged Sharp- en Casio-apparaten met verschillende modelnamen.

Microcomputer
januari 1986

Opgesteld in de jaren 90 ruimte.