IBM PS/2 Model P70

De eerste portable computer (geen laptop!) uit de PS/2-lijn. De beruchte PS/2 was bedoeld om een nieuwe standaard te zetten voor IBM, echter was de markt voor de originele kloon van IBM al besloten door de vele kopieën en heeft de PS/2-lijn niet het beoogde succes gehad.

IBM PS/2 Model P70

De P70 is dus een draagbare machine met een opvallend rood-kleurige plasma scherm. Intern is het een 386 gebaseerde machine en kan worden uitgebreid met MCA-insteekkaarten.

Draagbare computer
mei 1989