Nintendo Super Mario bros Mini Classic

Game Super Mario Bros. Nintendo Mini Classics is een serie kleine LCD-games die sinds 1998 in licentie is gegeven door Nintendo. De meeste games in de serie zijn heruitgaven van Game & Watch-titels, maar de serie bevat titels die niet uit de originele Game & Watch-lijn kwamen.

Nintendo Super Mario bros Mini Classic

Alle Mini Classics-titels hebben nog steeds een officiële licentie van Nintendo.Elke Mini Classics-eenheid is ontworpen om eruit te zien als een kleine Game Boy.  Eenheden hebben meestal een D-pad en drie knoppen. Er wordt ook een grote actieknop gebruikt om het alarm in te stellen, en twee kleinere knoppen, meestal gemarkeerd met "Game A" en "Game B", maar kunnen ook verschillende functies hebben, afhankelijk van het spel. Aan de linkerbovenhoek is een sleutelhanger bevestigd, maar deze kan worden verwijderd.Deze nintendo Super Mario Bros heeft een standaard aan de achterkant., een klok functie en een alarm functie.

Het spel Super Mario Bros:

Prinses Toadstool wordt gevangen gehouden door de boosaardige draak, Kuppa! Mario moet uitdagende obstakels op acht verschillende niveau's overwinnen om de prinses te bevrijden.

januari 1998

Collectie Eigenaar